24 dagar kvar till JUL!!!

Jag kan inte fatta att d e 1 december idag!!! Jag känner mig som en 3 årig just nu.. jag vill ha jul, snö å allt som hör till julen.... Jag har fortfarande inte druckit julmust än.... men jag har ätit pepparkakor å lussekatter å druckit en massa glögg... Jag har till och med gjort en Björn Gustavsson dvs blivit små full på glögg... hahahaha


Jag har kommit halvvägs med min tenta uppgift, den e inte så komplicerad utan det är en komplettering uppgiftr för ett seminare som jag inte va på efersom at jag är hemma i Stockholm... den e 2 sidor å ska handla om Konstruktivismen... så ja e säker klar med den runt lunch tid imorron... vi får se om jag orkar göra klart den idag...


Jag kan inte släppa mitt ha begär på iphone eller ipod touch jag vill verkligen ha en så samtidigt som jag vill ha allt annat... när vi va på julmarkanden så va vi inne på NK å jag världens finaste Burberry väska fär 5000 kr... vill ha ;)  å en iphone kostar lika mkt som Burberry väskan... om jag inte haft dessa läkartiden hade jag slagit till på båda... fan för läkaren... men hon e grym....


Jag hoppas att vi får Nintendo WII till jul me Guitarr hero world tour till... haha vi ska bli rockstjänor hela bunten ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0