ännu mera shopping

Jag va ute me tjejerna idag... först blev d glass på montis (always)! sen blev d shopping för hela slanten.. å den här gången shoppade alla som va me... jag köpte en grymt fin klänning.. den e lite marinaktig.. från hm 298 kr inte så farligt..

Sen hittade jag en jättefin fornarina klänning som kostade 1000kr lite väl mkt nu när d e jul men jag kommer definitivt å köpa den om jag hittar den på rea... så snygg...

Jag fick hem Batman the dark knight dvdn idag så hela familjen har varit bänkade framför tv hela kvällen.. shit va den e bra heath ledger förtjänar en oscar.. så jävla bra

ja måste vila jag har känt mig krasslig i tre dagar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0