är jag tvungen å bli sjuk nu

Usch jag har knappt kunnat sova nåt nu i natt... jag har så jäkla ont i magen, huvet å öronen så d ta mig fan sanslöst.... å allt detta nu inna lucia å jul.... jag har känsla över att det är kommer att hålla i sig ett bra tag.... d e är tradition att jag blir sjuk varje jul.... .d har varit så ända sen lågstadiet...

Usch ja e så sjukt snuvig å har svinont i halsen.... jag kan knappt andas...

Jag kommer nog å åka till vårdcentralen på morronen å se vad d kan göra, förmodligen ingenting för d e nån virus (som d alltid säger...) vi får se om jag pallar med middan ikväll, ja e så sliten så d inte e sant... behöver nog ladda batterierna till helgen fär då jävlar smäller d till ;)

Kommentarer
Postat av: Nilla

usch nej det låter inte bra.. ta hand om dig och om du är för dålig så messa bara^^



Vi ses ikväll eller på lördag.. kyra på dig!

2008-12-11 @ 12:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0