Cirkus

Allting känns som ett jäkla cirkus just nu.. jag skulle lämna mina sista prover imorse och då säger de till mig har du varit vaken i 3 timmar... ne ja har inte varit uppe i 3 timmar men jag har däremot sovit i 3 timmar... nähä men jag fick inte lämna mina prover idag utan jag får gå tillbaka imorron innan klockan 10 å då ska jag ha varit uppe i 3 timmar..

Att provtagning ska vara så komplicerat.. allting ska vara en viss tid osv.....

Det känns som att hela mitt liv har blivit en enda cirkus.. d känns som att jag har tappat all kontroll.. d e ena bakslaget efter den andra....

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Vad tidigt. Lättare om du kunnat gå in på eftermiddagen.

2008-12-01 @ 14:34:54
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Mallan

Har också varit på läkarbesök där de har sagt "du e väl fastande?" när jag väl e där, trots att hon jag snackat me i telefonen sagt att jag inte behöver va d.. :S irriterande att de inte säger sånt på en gång..vårdcentraler....blä...

2008-12-05 @ 12:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0