Hektisk dag på gång

Jag somnade väldigt sent igår, så jag känner mig inte alls pigg just nu.. jag vakande vid 6 å plattade håret... så nu e jag sminkad å fixad inför jobbintervjun... jag åker om 20 min å jag e skitnervös.....

Klockan 10 har jag jobbintervju å 11 ska jag träffa tjejerna å julshoppa/fönstershoppa...  när jag kommer hem så måste jag göra paella till syrran och hennes kompisar... suck..

Jag har blivit svintrött den här vecka eftersom jag inte har haft tid å sova ut nåt... jag måste ta igen d under julen...
jag hoppas att jag kan täcka mina mörka ringar runt ögonen på lördag... jag ser förjävlig för tillfället....


Sen som om d inte räcker måste jag ringa högskoleverket, gå till vårdcentralen, och göra klart en seminarie uppgift... usch


Måste dra jag uppdaterar när jag kommer hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0