Jag hatar å plugga

Jag hatar å plugga en  d e inte nåt nytt, jag sitter fast med 1:a frågan som inte är klar med för att jag hittar på en massa annat.... Jag somnade inte förräns 8 tiden imorse för att jag va uppe hela natten å fundera en jävla massa.... Jag hatar å fundera, jag hatar å tänka jag har fått nog av allt sånt.... Fan va jag hatar å plugga... d e nog d absolut värsta man kan göra.... Jag har hatat skolan ända sen barnsben å jag gör d fortfarande.....

Jag kan inte fatta d har varit en jordbävning i Malmö imorse... d låter helt sinnessjukt... jag e glad att d jag känner i Malmö mår bra  å att inget har hänt... d hade varit jävligt hemskt... usch


Hanna messa mig ida å undra om jag hade lust å shoppa... jag har alltid lust å shoppa men d här jävla tentorna tillåter mig inte å shoppa... jävla tentor... i hope u die.... Jag hoppas att julhandlande har gått bra för Hanna å att hon har hittat en massa fina saker.. annars e ja ledig från och me torsdag 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jepp, hittade julklappar! Jätteskönt :)

2008-12-16 @ 16:06:08
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Nazli

va skönt.. hade jag varit klar me tentan hade helt klart hängt me ;)

2008-12-16 @ 16:41:31
Postat av: Nilla

det vart lite flummigt i stan idag.. skyller på det varma vädret. men frdag eller?

2008-12-16 @ 18:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0