Jobba på fyllan ;)

Jag har sökt lite jobb här och var idag, och rätt va d e så ringer de 1 timme efter att jag har skickat min ansökan.. Jag ska på intervju på torsdag förmidda sen får vi se vad som händer... i och med att allting går snett så är jag inte alls
optimistisk... Men d roliga med jobbet e att jag jobbade på d företaget 1 dag för nån sommar sen men sen blev d inget mer för d blev missförstånd.. chefen skickade aldrig ett schema till mig... Men jag gillade verkligen d stället supertrevliga männsikor å allt dock fanns d ett par UBG elever men d va trevliga männsikor ....

Nu till d komiska företaget ligger i Bromma... och varje gång jag är i Bromma e på fyllan, jag har varit där nykter en gång å d va då jag jobbade för d företaget... hahaha hur kommer detta å sluta....

Nazli full på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Va e d för jobb du har sökt?? nyfiken :)

2008-12-16 @ 12:11:08
Postat av: Nazli

Telefonsäljare/bokare.. d e ett seriöst företag.

2008-12-16 @ 12:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0