Juldagen

Idag så har hela familjen segat mer eller mindre.. jag har spelat så mkt WII att jag redan har fått en tennisarm... nej men seriöst så har jag blivit sugen på att ta upp tennisspelandet igen... jag spelade en termin när jag va 13 men avgiften va så hög så jag va tvungen å sluta... nu har jag hittat en kurs som kostar 500 kr å man går igenom allt all over again så jag kommer nog att gå på den utöver friskis kortet....

Jag å morsan va ute på en promenix ida å snacka om att d behövdes... man blev så mkt piggare av att få lite frisk luft.... å nu sitter jag å kollar på pirates of the caribbean 2 å planerar lite för d kommande dagarna ... d e så många middas planer å fester som krockar ihop så man vet inte vilka man ska gå på å vilka man ska strunta i.. men för mig så känns alla planer så himla viktiga.. så jag önskar att jag kunde göra 2 Nazli å va på båda ställena samtidigt...

Men som d ser ut nu e d bestämt att jag ska på midda me tjejerna å fika hos Nilla på månda... d e bestämt resten tar jag lite som d kommer....

Jag har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra på nyårsafton.. men d löser sig förhoppningsvis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0