Lussekatter å tenta

Jag sitter hemma å väntar på att tentan mailat till mig så att jag kan börja med den, jag vaknade för inte så längesen... jag satt uppe å läste en bok som jag har lånat av Nilla... Remember Me av Sophie Kinsella.. man kan inte lägga ifrån sig den så jäkla bra e den.

Jag laddar uppe med lussekatter å Britney Spears senaste skiva för att bli glad å pigg... min kompis berätta att tentan inte e lika svår som förra gången så förhoppningsvis så går d undan.


D har varit strul med antagningen för mig den här terminen så d kan hända att jag inte ens kan plugga nästa termin vilket känns piss.. jag ta den här fucking examen i dec nästa år för jag pallar inte plugga längre... fan ta praktiken å fan ta antagningen.. egentligen har inte ens mitt besked kommit än jag ringde de imorse å hörde mig för de håller på att handlägga sista kursen som jag har sökt å om jag inte kommer in i den e jag fucked! Men jag kom in på praktikten enligt antagningen woho!

Så jg håller med dig Nix att 2008 va den absolut värsta året, å jag hoppas att 2009 e vårt år annars vet jag inte vad jag tar mig till... Jag har haft konstant otur å jobbiga saker händer i princip hela tiden så jag undrar verkligen när det här ska sluta... för jag orkar inte längre.... Just nu vill jag inte plugga utan jag vill supa mig  dyngrak.... d känns som att d e d enda jag e bra på å d bedövar alla känslor... so why not... kanske tar ett par tequilars efter att jag har gjort klart första frågan.


Kommentarer
Postat av: Nilla

jag vill också supa!



men vilken praktik då? nästa år kommer bli super!^^

2008-12-15 @ 15:05:13
Postat av: Nazli

för att få csn om man ska på praktik så finns det en kurs på studera som heter praktik. jag är antagen på den men jag har ingen praktikplats.



Jag hoppas att nästa år blir super för jag klarar inte av nå mer motgångar..

2008-12-15 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0