Plugg, plugg

Jag har pluggat i jakans bibiliotek med Hanna idag,  jag har fått en del gjort så man kan säga att jag har 50% kvar av fråga 2 vilket innebär renskrivning, å lite mer info å analys.... Jag e så sjukt trött....

Jag va även på arbetsförmedlingen och anmälde mig arbetslös, så om jag inte får nån pluggplats eller jobb så kommer jag att får pengar nån gång i mars... så jävla sugit... just nu vill jag ha en jävla kurs så att jag kan ta min jävla examen nästa december...

Jag har även kommit på vad jag ska ha på mig imorron på intervju, å på festen på lördag... vilket känns skönt jag får se vad jag har på mig på söndag.. ja vet iallafall vad jag kommer att ta me mig... Hehehe nåt ja har druckit hela månaden.... hinthint... ;)


Jag hittade världens hetaste pennkjol i H&M imorse, jag har lagt undan ett x men jag kommer inte att ha råd å köpa den men man kan alltid drömma... Pennkjolen va sååå jäkla grym gah!!!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter snyggt, du får visa imorrn!^__^



lycka till på intervjun imorrn me, du kommer kicka ass! :D

2008-12-17 @ 18:47:15
Postat av: Nilla

låter snyggt, du får visa imorrn!^__^



lycka till på intervjun imorrn me, du kommer kicka ass! :D

2008-12-17 @ 18:48:14
Postat av: a

2008-12-17 @ 19:05:18
Postat av: Nazli

vilken tid ska vi ses imorron

2008-12-17 @ 19:05:46
Postat av: Nilla

ehm, om hanna hänger på är vi väl i stan när du är klar med din intervju^^ den är 10? så kanse 11?

eller vänta, är intervjun i bromma? ska vi åka tillsammans då?

2008-12-17 @ 19:30:34
Postat av: Nazli

intervjun e i fridhemsplan å vi kan ses vid 11

2008-12-17 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0