sjuk, men inte av shoppning

Usch jag fick världens feber å frossa inatt... jag fattar inte varför jag alltid blir sjuk på värsta möjliga tillfälle.. aja mellandagsshoppningen får vänta lite... jag har varit hemma hela dan å mått skitdåligt... min feber vägrar gå ner..

Jag har i princip sovit bort hela dan å allt jag vill e å gå ut  å shoppa å träffa vännerna.. å d hjälper inte me att höra pappa prata i telefon med en kompis till familjen som har köpt lägenheten över oss i Turkiet... det är nämligen så att d ska åka till turkiet nästa vecka... så jävla orättvist...

men d som e bra e att nu e nästan all lagfart klart så snart e d fritt fram å resan till alanya å flygplatsen ialanya står klart i mars... tjoho

Kommentarer
Postat av: nilla

det var inte kul, men vi kan sticka ut och shoppa när du mår lite bättre!^^ gina var ändå värsta helvetet!!=S

2008-12-27 @ 00:16:35
Postat av: nilla

hmm..nu när jag läser det verkar det lite konstigt.menade att det inte var kul att du var sjuk.. >_<

2008-12-27 @ 00:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0