smashbox

E jag den sista tjejen på planeten som har börjat köpa smashbox produkter???? Nu e d så att min syrra e hel tokig i smashbox produkter å hon har alltid fixat tester åt mig så att jag ska prova å köpa deras produkter men det har aldrig blivit av... dvs säga till nu... Jag är sedan tidigare superkär i deras primer så jag har äntligen slagit till å klickat hem en primer å en rouge.... jag har en känsla av att jag kommer att behöva dess å mkt mer lite längre fram om ni vet vad jag menar...


Ok nu vet inte alla vad jag menar men ni som vet.... ni vet... å ni som inte vet ja ni får vänta å se helt enkelt

puss

Kommentarer
Postat av: Belle

Jag vet inte ens vad smashbox är :)

2008-12-09 @ 08:53:26
URL: http://2livelife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0