so much to do so little time

Jag har blivit klar me 1: a frågan så d positivt men d roliga e att jag kunde ha blivit klar med den igår  i och med att jag hade antecknat svaren å allt jag behövde göra va å skriva in d i datorn vilket jag har hållt på me hela jävlan dan... så jävla seg har jag varit....

Sen så har jag en fråga kvar plus ett personligt brev som jag måste skriva och maila till företaget som jag ska på intervju på torsdag....

Allt ja kan tänka på nu e jag inte kommer att bli klar... jag måste fixa en outfit till på lörda å en till på månda å en till på torsda å sen fyller pappa år imorron....

På lörda e d fest.. på torsdag e d intervju på månda kommer Alanyas borgmästare hem till oss me nån... å sen måste vi fira pappa som fyller år imorron...

SO MUCH TO DO SO LITTLE TIME!!!!

HELP ME


oh by the way borgmästare kommer att va på den här festen på lörda så jag kan inte ha nåt grymt på mig.... fuck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0