Söderbrudar

Idag så hängde jag, Nilla å Ems på söder.. vi fikade på ett jättemysigt cafe som hade en  supergod chokladkaka å morotskaka... jag hoppade över d men ja smakade en bit av tjejernas... Jag nöjde mig med en kopp söderte.

Vi gick runt i skrapan, jag måste säga att d va en jättemysig galleria... jag kommer definitivit tillbaka hit fler gånger...

En sak som har fått mig att lacka ur totalt är en artikel som Aftonbladet har publicerat idag. De har skrev att Jonte Hedström riskerar att få sparken från CSKA Moskva.... Jag blir så arg, han e en grym spelare, ja menar han e nyinflyttad ge människan lite tid era ryska jävlar....


Å sen fanns d en artikel om Alex Skarsgård, Mats Sundin å Peter Stormare som hade varit på en NY Rangers match tillsammmans hur hett e inte d... Alex höjde hotness faktor med 1000  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0