ajajajaj ja måste nätshoppa lite

ända sen ja har kommit hem från Turkiet har ja varit småkrasslig.... efter att vi käka mat hemma hos mig på freda kväll har ja hostat blod... ja vet d låter exremt men d e nog inte så farligt.... ja har skitont i halsen å ja hostar inte så ofta men när ja väl gör d så blöder d ifrån halsen...... (usch,vidrigt) å ja känner mig extremt hängig ja vill typ sova hela tiden.... nu senaste timmen har ja hostat extremt mkt å ja har skitont så d känns naturligt å vilja belöna mig själv me lite shopping... å eftersom d e stängt överallt får ja väl nätshoppa eller nåt..... men ja har inte så mkt pengar.. å ja vill kunna shoppa på outlet imorron å kanske lindex... har erbjudande på underkläder ta 3 betala för 2.......


å ja måste berätta en sak som hände på väg till tvättstugan för en stund sen... ja va på väg dit å skulle boka en tvätttid så såg ja en kille som typ va max 25 skitsnygg å hade blåbyxer på sig.... ja spana in han lite för mkt så ja råka snubbla d kändes lite pinsamt för han fråga hur d gick.... ja måste nog skaffa mig en kille snabbt annars kommer ja å skämma ut mig i hela sthlm å järfälla

Kommentarer
Postat av: Mallan

1. Du borde kolla upp d där me halsen, d kan ju va nåt allvarligt!! Jag e rädd om dig!

2. Kolla efter en ring om du ser honom igen, annars attack! :P

2008-06-16 @ 22:09:06
Postat av: Nazli

ja ska kolla efter ringen... ja ska ringa vårdcentralen imorron å se om d har tid....

2008-06-16 @ 22:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0