I do

ja hittade de här otroligt fina Harry Winston ringarna på nätet.. snacka om att ja känner för att förlova mig.. så e d någon där som vill gifta sig me mig??????



















Å jusste ja måste bara informera er att d e en enda iranie tradition som ja gillar å kommer att behålla å d e att när man förlovar sig så får man en bling bling ring å när man gifter sig får man ytterligare en bling bling ring så d e inte som Sverige att d e en bling bling å en lite vanligare...... hehehe d kommer att kosta å va förlovad me mig ;)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Vilka snygga ringar..! Härliga färger! Jag e fattig student, så jag har nog inte råd att gifta mig me dig..men en brudtärna kanske oxå får blingbling-ringar enligt iransk tradition?? :P haha

2008-06-03 @ 20:06:19
Postat av: Nazli

ja har precis infört den traditionen oxå ;)

2008-06-03 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0