ja hatar nätshopping!

Sorry för att ja inte har bloggat så mkt d senaste dagarna, men d har varit midsommar å senhar ja varit sjuk IGEN. I söndas, igår å ida har ja legat hemma me feber, frossa å spytt som en galning vet ej varför... men d kom så himla plötsöigt...... usch ja sov inte en blund sen ifredas men imorse vi nio tiden däckade ja totalt i ett par timmar, vilket va jätteskönt men ja har aldrig känt mig så orklös........


Sen gick ja igenom mitt mail, vilket ja inte hade gjort sen nån da... såg att ja hade fått ett mail ifrån hemsidan som ja hade beställt mina skor ifrån... d stod att d hade skett ett del å att skorna inte fanns i min storlek...... :( ja som har längtat å sett fram emot att få hem skorna i en evighet..... ja e såååååå arg å samtidigt så ledsen...... Snyft.....

Å sen har d inte varit nån fotboll på 2 dar å d känns trist vill ha fotboll å fina killar å kolla in ;)

Å sen har en av mina bästa vänner som pluggat utomlands i 6 månader äntligen kommit hem så VÄLKOMMEN HEM EMS!

dagens turkiska ord Seni seviyorum = jag älskar dig
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0