minnen

ja träffade en vän som ja inte hade träffat på ett tag vid jakans station sen kom vi å prata om jobb å praktik..... ja berättade  att ja har börjat å tveka på allt d här me att va utomlands i 6 månader själv.... ja menar praktikjobbet som ja kommer att ha e lite komplicerat eller vad man nu ska kalla d.... ja kommer bara att jobba me människor som e 40 + å ja kommer bara  å va 21 år gammal när ja åker på min praktik.... sen pratade vi om Sundsvall å hur mysigt d e där å att ja e supersugen på att flytta dit.... sen kom ja att tänka på när ja va i sundsvall i höstas å hur roligt d va.... å där blev ja introducerad för en av Svergies kanske bästa band ever Takida...... ja älskar deras låt Curly sue ja har lyssnat på den varje da sen ja va i Sundsvall å ja har inte tröttnat på den än..... texten e bara så........

Your strength is so hard to find,
I feel so much stronger now,
the feeling´s alright.
Your words make me whole again,
those eyes cannot ever lie,
you´re so divine
I´m not ever alone, you´re not ever alone

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found,I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive
I´m not ever alone

Your smile is heavenly,
I don´t deserve all the love that you're giving to me
Your touch makes it hard to breathe,
the shiver´s around me now, you´re so fine

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found, I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive

The heart is pumping for my life, the mind is happy and I will love you to the day I die

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
the glory you found, I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found, I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive

Kommentarer
Postat av: Nilla

vet du vart du vill praktisera nånstans?



om du åker till italien vet du att jag följer med.. vi bor tillsammans!.. (om jag hittar jobb >_<)

2008-06-03 @ 11:09:57
Postat av: Nazli

e d säkert att du följer me??? för då åker ja hellre till italien... har kollat på praktikplatser i sundsvall å d finns inget som matchar min utbildning så d e kört i sundsvall....

2008-06-03 @ 11:32:18
Postat av: Nilla

det var så slumpigt att jag bestämde redan innan kom hit att jag ville bo i italien ett halvår kanske nån gång.. när börjar din praktik?

hittar jag jobb åker jag på en gång! :P



(kanske finns lite jag måste fixa innan som kolla upp studieskulder och plugg och så)

2008-06-03 @ 11:38:40
Postat av: Nilla

att bo tillsammans liksom! :D malin ville ju också!

2008-06-03 @ 11:39:11
Postat av: Mallan

Ja! :D När jag e färdigpluggad åker jag jättegärna utomlands och bor me er!!

2008-06-03 @ 12:58:57
Postat av: Nazli

min praktik börjar i januari 2009

2008-06-03 @ 14:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0