Online shopping

Ja köpte ett par steve madden skor på internet exakt likadana som ja hade i gymnasiet.. kommer ni ihåg min rosa högklackade skor som såg ut som converse???? ja ett par såna fast lila d hade inte d i rosa.....

ja hade d skorna på mig efter studenten när ja va på viper room me X alla kom fram å sa vilka fina skor bla bla bla bla.....
sen va ja ute på stan me min mamma å alla stirra på mig å mina skor..... sen rätt va d e så går klacken av... utan anledning ja fastnade inte eller så... utan d gick av å ja hade inte använt d så mkt... å klacken va stadig så d va inte klackens fel.... men den gicka på ett sånt konstigt sätt ja tog me den till fler skomakare för att d skulle titta på d.... men ja betalde 1000 kr för att fixa d men d va inte sig lika,..... som min mamma å två av hennes vänner sa till  mig då.... d va d onda ögat som drabbade dig.... d kollade inte för att d va fascinerade av dina skor utan av avundsjuka......

ja tror på d onda ögat ibland men d just för att ja har varit me om d flera gånger men ja orkar inte gå in på d nu... d viktigaste e att ja har hittat ett exakt likadana par... å ja som trodde att d inte gjordes längre... men ja får betala en hel del för d.. rättare sagt 1500  förutom porto.....

Kommentarer
Postat av: Nilla

damn those avundsjuka svenska patetiska tjejerna!!



ah, skicka en bild^^ vill gärna se :P



tror du skulle gilla korea isf, alla här går omkring i skor som bara tjejer i stockholm har på sig till ultrafest! Våra lärare i skolan har lektioner med silverstrassandaletter på sig!! :D

2008-06-25 @ 16:09:33
Postat av: Nazli

fixa en stand by biljett till mig... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja vill till korea

2008-06-25 @ 16:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0