Panik!!!

Jag såg att ja hade fått ett mail ifrån min lärare i den här senaste delmomentet å hon frågade om ja hade lämnat in tentan eller inte... i de här momenten skulle man både maila å lämna in en papperskopia men hon hade fått mailet men inte papperskopian....

d känns lite nervöst eftersom att en kurskompis skulle lämna in den å när hon lämnade in den så pratades vi vid å hon hade sagt att hon hade lämnat min, hennes  å en annan kurskompis tenta.....

Ja hoppas att läraren har blandat ihop mig me en annan........

ja vill inte ha omtenta ......

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hon kan ju inte underkänna dig för en sån sak! Varför kan hon inte skriva ut den själv bara?? Hon förstår ju att du inte direkt har vägarna förbi skolan nu under sommaren när du bor i sthlm...

2008-06-03 @ 20:09:57
Postat av: Nazli

ja vet men d e jättestränga me sånt... ja fattar inte varför

2008-06-03 @ 20:25:45
Postat av: Evelina

jag vet exakt hur det där är!! min lärare har tappat bort mina tentastenar för två månader sen och han har inte orkat leta efter dom, även fast jag typ frågat om dom varje vecka. Sen idag var vår studievägledare här från LTU och då berättade jag läget för henne (att jag måste få betyg på dom för att få csn) och då hade hon konfronterat min lärare som sa "kommer vagt ihåg att evelina lämnade in stenarna)!! Jag har gjort det men så får han en att börja tvivla på en själv! Men jag vet till 200% att jag lämnat in dom!

2008-06-03 @ 22:15:01
Postat av: Nazli

ja fattar inte varför de gör såhär... att de orkar... det verkar som att deras hobby e att göra livet ännu mer surt för oss

2008-06-03 @ 23:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0