Prada fairy bag

Jag som älskar älvor kan vara hur lycklig som helst... iallafall nästan.... Prada har designat en ursnygg väska med älvor på, men det finns en hake... den kostar 14500 kr..... mhm å vart ska jag få de pengarna ifrån... råna en bank kanske???? Ne tror inte d...

Hursom helst vill ja jättegärna ha den men ja hittade inte den i Turkiet å min pappa som e Tyskland under den här vecka ringde å meddela att han heller inte hitta den... snyft.... så om nån vet vart ja kan köpa den till ett vettigt pris snälla hjälp.....


Nilla om den finns i Korea kan du fixa en till mig så skickar ja pengar till dig???? om du har tid å så...



den finns även i andra färger, ja struntar i vilken färg ja hittar den i så länge ja har en väska med älvor på....

Kommentarer
Postat av: Belle

Ååååååh, vilken fin :)

2008-06-30 @ 20:55:25
URL: http://2livelife.wordpress.com
Postat av: Jasmine

visst e den underbar

2008-06-30 @ 22:03:36
Postat av: Nilla

Im on it! :P

finns asmånga kopieställen här ju, hmm Prada u say? börjar sniffa

2008-07-01 @ 03:34:29
Postat av: Nazli

tack!!!

2008-07-01 @ 12:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0