shopping som får en å gråta

ja va på sj hemsida å kollade upp biljetter tbx till malmö i september.. ja såg att d va ganska billig så jag passade på att boka en tur å retur resa redan nu....... ja åker den 3 sep på morronen men ja har bestämt mig för att komma hem den 11 sep eftersom att den dagen plus hela helgen e väldigt speciell...... ja missade din fördelsedag förra året å ja tänker inte missa den iår Nix..... d sjuka e att 11 september e en torsda å biljetterna e svindyra från onsd å framåt men ja lyckades å få tag på skitbilliga biljetter... 300 spänn tur  retur..... men d va ingen rolig shoppingtur snarare en deppig.. but it has to be done!


SÅ BRUDAR JA FÖRVÄNTAR MIG ATT VI PARTAR HELA HELGEN ELLER HITTAR PÅ NÅT SKOJ HELA DEN HELGEN OK!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ja,ja, jag e på:P haha

2008-06-17 @ 11:48:35
Postat av: Evelina

Hade velat vara hemma men går tyvärr inte :( Önskar att man kunde hitta lika billiga t/r resor med flyg som man kan med tåg!

2008-06-17 @ 19:54:17
Postat av: Nazli

vi får planera en helg till som passar dig oxå.... vi saknar dig otroligt mkt här hemma i sthlm

2008-06-17 @ 22:44:35
Postat av: Niki

Bäst för dig att du är hemmea! =D

2008-06-18 @ 13:22:42
Postat av: Nazli

ja har redan bokat biljetter å hämtat ut dem ;)

2008-06-18 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0