Men plugga för i helvete bruden!!!

Shit jag har varit här sen 11.30 och jag har knappt pluggat något, jag är så jävla omotiverad och slutkörd så det e helt sanslöst... När jag väl sätter mig ner för att plugga läser jag typ 10 sidor och sen tänker på en massa skit som sthlm, shopping,skor allt.... ÅHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Varför kan jag inte vara som alla andra studenter........ jag vill oxå vara duktig och bra på att plugaoch allt sånt bullshit som hör till.... DOH

Just nu vill ja bara hem till min lägenhet som e hur dammig som helst å bara sova, för tenta som jag ska lämna in är en så kallad fucking mördar tenta där man lömnar in 3 fucking bookreports på 700 fucking ord (hur i helvete ska det här gå till????) D 3 böcker som man måste läsa är sååååååååååååååååååååååååååååååååååå tråkiga ena handlar om afrika och i d programmet jag går i tycker jag att afrika e sååååååå jävla slutarbetat ja menar afrika till höger afrika till vänster okej jag fattar afrika har inte d så bra men tro mig det finna andra länder och kontinenter för den delen som har d dåligt d me så börja undervisa om d för guds skull..... Afrika kan inte skylla på "de vita" utan nu måste d ta tag i alltihopa å  slut va så fucking korrupt!!!!!!!! den 2 boken handlar om turkiet och den 3 om guam... jaja de kan ja ta me d e såååå tråkiga också varför måste allting va såå jobbigt nu när d e så himla fint väder å alla e på uteserveringar.... jag kan babbla om hur utråkad jag e här i malmö men ja tror att d börjar bli tråkigt d me...


Okej nu till en fundering Nilla har ett hus i sundsvall som måste byggas upp på nytt en tanke va sägs om att vi anställer ett gäng heta byggarbetare så kan vi singeltjejer övervaka hela arbetet extremt noga å så självklart kan vi inreda hela huset helt gratis...... Ett förslag va sägs om bygglovs matte samt några 100 till?

E ni me brudar????


Inlägg ja längtar till hockeyslutspelet imorron snacka om att ja kommer att va på olearys i malmö å kolla på d..... Å bara så att alla jävla modo fans vet, Timrå kommer att knäcka er u motherfuckers


Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahah, du e rolig du nazli! (Jag e me!!)

2008-03-10 @ 19:50:49
Postat av: Nilla

haha, men tror du inte att "Heta" byggarbetare kostar mer än fula??? :D

2008-03-11 @ 00:45:12
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

ne ja tänkte fixa hela bunten gratis..... :)

2008-03-11 @ 11:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0