vart e bäst å bo, kungsängen eller kallhäll???

ja hamnade i en diskussion ida, vi snackade om var man ska bo, jag tycker att kallhäll e ett bra ställe å bo på, men ja hade en bekant till mig som sa att de tyckte att kungsängen e ett mkt bättre ställe å bo på.

Ja kan ge er minst 3 anledningar till varför kallhäll e mkt bättre än kungsängen

1. Kallhäll e mkt tryggare än Kungsängen

2. Kallhäll e närmare till stan än Kungsängen

3. Ja känner fler som bor i järfälla kommun än i upplands-bro

ja menar behöver ja säga mer, jo ja kan säga en sak till, i kungsängen så träffar man alltid människor man inte vill träffa!

Dessutom så älskar ja våran stora lägenhet som vi bor i nu än villan som vi hade... d va extremt otryggt att bo i kungsängen.... tro mig ja vet vad ja pratar om.....

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahahah! "i kungsängen så träffar man alltid människor man inte vill träffa!" = malin? :P skoja
Jag trivs rätt bra i kungsängen..

2008-03-26 @ 13:38:31
Postat av: Kattungejuvelen

Det hör man ju på namnet vilket som är bäst! KUNGSängen haha.
nämen, jag röstar på Hässelby :)

2008-03-26 @ 21:56:19
URL: http://kattungejavel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0