helgen

Usch ja gillar verkligen inte å plugga på helger, d känns så deprimerande..... men alla ja känner som pluggar på högskola/universitet pluggar just nu i och me sluttentan som e nästa vecka.. men ändå.... ja har ett sånt sug efter att få festa vilket ja vet att ja kommer att få göra hur mkt som helst i sommar å i Turkiet nästa vecka men ändå.....

En vän messa å bad mig å ringa... sen när ja ringer frågar den här personen va ja gör å va ja har för planer ikväll.... ja berättar att ja pluggar å att ja måste fortsätta me d eftersom min tenta måste va inne på månda.... å ja kan inte lämna in den senare för då blir d omtentamen... sen så frågar den här personen nåt om nån kille så svara ja men  d verkar som att du har trevliga grannar för att en av d vänta me mig tills bussen kom.. så svarar den här personen men bytte ni nummer d verkar som att du gör d jämt me allt å alla...... Va ja byta nummer me allt  å alla.... ne aldrig,... ja men samtalet varade inte mer än en minut eftersom att svartsjukan tar över så jäkla lätt... men e du intresserad så måste du säga nåt vi tjejer inte inte synska..... å vi vet att ni inte heller e d....

Intressant avslutning på min tråkiga lörda kväll eller nåt.... så intressant e d inte ja har fått skitont i nacken av att prata i telefon hela dan me en massa männsikor... men ja älskar att prata i telefon å så men d känns lite stressig när man har så mkt å tänka på......

Ja e svintrött har inte sovit på evigheter å eftersom att ja nästan e klar ska ja nog försöka å lägga mig tidigare än vanligt.... får se om ja gör d....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0