Jag spenderade 5000 kr under lunchen!

Ja när d flesta har lunch runt 11-13 så spenderade jag 5000 kr på ett läkarbesök... D gick väl hyfsat jag e för trött för att kunna reflektera nåt utom att jag kanske äntligen få hjälp å att jag kommer att få stå för alla kostnader själv!

Jag måste gå å lämna typ tusen prover imorron för att se om d verkligen e d jag har och om inte vad det egentligen är... läkaren hade en väldigt intressant teori men jag kan inte dra den här men d kanske inte e d som jag har fått diagnos för utan nåt helt annat... men vad d än är skule hon tydligen behandla d så jag kommer inte att få gå därifrån utan behandling.... vilket är positivt men jävligt dyrt...

Jag ska tillbaka dit den 19 dec för återbesök.... och samma dag har jag bokat in mig å mamma på ett spa för ansiktsbehandling...  jag ser verkligen framemot d...  så den 19 e d fullt upp...

Det roliga e att hela mitt konto e länsat allt jag har kvar är 300 kr å d ska räcka tills den 23 dec... jag har till och med blivit tvungen att låna  1000 kr av min mamma för att kunna betala dessa 5000 kr... Så jag måste köpa mina julklappar den 23 när mina csn pengar kommer å jag kommer att va fattig då me.. jag måste betala 1800 kr bara i besöks avgift..sen till kommer det kostander för prover och behandling jag hoppas att det inte blir så dyrt... blir det en tablett behandlig så kommer det inte att kosta mer än max 3000 kr... så håll tummarna...

Jag kom på att jag måste köpa en alamanacka för 2009 så om ni har hittat någon fin får ni gärna säga till

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Tappa inte modet, det kommer gå bra! Fan att det ska vara så dyrt bara, det går inte på högkostnadskortet då?

2008-11-27 @ 23:19:48
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Nazli

nej tyvärr staten anser inte att denna sjukdom är värd att behandla så länge man inte ligger i sjukhus sängen å är döende :( och i med att kliniken har en jävligt dyr utrustning å är på en dyr plats godkänner staten inte de av enn sjuk anledning men annars är de godkänada för allt annat än just högkostnadskortet

2008-11-28 @ 09:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0