uppsala update

Jag sitter på institution just nu å försöker att plugga, det går faktiskt ganska bra men jag känner mig så jäkla trött.. jag va uppe till 4 imorse å gick upp 6.30... så jag känner mig mörbultad..

Jag va å låna böcker på universitetsbibblan men jag lyckades inte få tag på alla böcker som jag behövde... vilket va tur eftersom de 3 böcker som jag har lånat har gjort att min väska väger 1 ton.

Men d e fortfarande teoridelen som ställer till d som fan just nu... Jag vet inte om jag ska ha en eller två teorier och sen så e de böcker utlånade och på artikel databasen så finns de inte... trots att jag känner till dessa teorier sedan innan.. och har använt de i en tenta tidigare under utbildningen.


Imorron så bilr jobb igen men innan jobbande så ska jag träffa Ett par av tjejerna å luncha innan... planera lite grann inför lördagens mingel fest på östermalam... jag håller tummarna för att d finns en massa goodiebags...

Dessutom så kommer min farboror/gudpappa från england hit så d kommer att bli en bra vecka.. håller tummarna för d..

Nedräkningen har börjat. 19 dagar kvar till Gbg, 23 dagar kvar till Julafton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0