vitt i sthlm och uppsala

Wow det kanske blir en vit jul trots allt. När jag vaknade runt 05.45 imorse va d fullkomligt vitt ute. men nör det snöar så här mkt innebär det alltid trafikkaos vilket jag råkade ut för...

Jag planerade och ta 6.50 tåget till uppsala men den va försenad till 7.45 vilket inte gjorde mig nåt förutom att jag frös arslet av mig.. När tåget väl åkte så kunde den inte köra snabbare än 70km/h för att d va nåt fel på tåget.. så jag kom fram till uppsala 8.25...

Min sista handledningstillfälle är ida kl 9, vi ska ha en lusse frulle sen ska vi gå igenom d sista för att få feedback... d som e så bra e att handledarna har juljour... utifall om vi får skrivkramp eller behöver tips å råd kan vi alltid maila de... thank god for that!


Jag har hittat två super grymma klänningar i uppsala som jag har lyckats charma till mig eller rättare sagt fått låna pengar till så att jag kan köpa de idag som motivering så att jag kommer igång me uppsatsen på riktigt så att jag verkligen blir helt klar med den runt 30-31 dec så att nix och ems kan gå igenom den.


Efter handledningen idasg ska jag träffa en kursare å plugga me så jag kommer att va i uppsala ganska länge idag.. få se när jag kommer hem med alla dessa förseningar.


Imorse när jag vaknade så va riktigt riktigt arg, jag brukar sällan vakna på va så arg som jag va imorse eller jag är jävligt arg nu oxå.. å d roliga e att ja e inte arg för skolan eller nåt utan jag e arg på journalister å en massa annat,,, jag förklarar mer senare idag.. måste gå till salen som vi ska va i..


ciao

Kommentarer
Postat av: Nilla

Oj, vad var det som gjorde dig så arg? Ska vi klå upp några journalister?

2009-12-15 @ 20:58:17
Postat av: Anonym

Ja, alla dessa paparazzis som lurar utanför och fotar när man är som mest tröttast och glåmigast! Det är så man blir tokig ;)

Nä men Nazli, nu blev vi alla väldigt nyfikna!

2009-12-16 @ 00:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0