Extrainsatt dokumentär om Michael Jackson

Jag kan fortfarande inte fatta att han e borta! Det känns så himla sanslöst, detta händer bara inte... Michael Jackson är en ikon.

Jag såg precis ett extrainsatt dokumentär om honom på svt och jag kunde inte låta bli å bli tårögd..... Jag har växt upp med hans musik... När jag va typ 3 så såg jag en musikvideo me han där Michael hade vitt plåster på fingrarna... jag plågade mina stackars föräldrar om att jag oxå skulle ha vitt plåster på alla mina 10 fingrar... hahaha

Shit sånt händer inte... först Marylin Monroe, sen Elvis nu Michael vem e nästa????


RIP Michael Jackson
1958-2009



Kommentarer
Postat av: Nix

Pappa och jag brukade sitta och lyssna på Michael Jackson när jag var liten :P

2009-07-02 @ 08:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0