hata universiteten å deras dumma administration

Ända sen jag tackade ja till mina två sommarkurser så har jag haft problem... Först så hade jag inte lösenord och användarnamn så jag kunde logga in... nu när jag kan logga in med en jäkla massa problem har jag inte tllgång till kursmaterial och föreläsningarna...

Jag ringer runt  å mailar runt hela jäkla tiden men de skickar runt mig till en ny person hela tiden vilket är extremt irriterande... Jag kommer inte att hinna å göra två st uppsatser tills den 17 aug i den här takten...

Så jag tänker hata allt som har med högskola å universitet å göra samt deras korkade å onödiga administration

Kommentarer
Postat av: Nilla

Fan vad irriterande! Tror inte distanskurser är universitetens topp-prio, det märks. =/



Kämpa på!^^

2009-07-02 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0