hatar å vara sjuk

Jag har varit jättedålig de senaste dagarna.. det har varit så pass illa att jag knappt har kunnat va uppe å gå hemma... I torsdags så va jag hos läkare på vårdccentralen för att ta nya blodprover och få svar på proverna jag tog ett par dagar innan... D va så mkt allvarligare än vad jag trodde att d är... Så nu har jag fått 5 olika sorters tabletter utskrivet för att få kotrolll på yrseln, näsblodet å svartnade för ögonen.. Så jag håller tummarna för att jag ska bli bättre de kommande två månaderna.. blir jag inte d så kommer jag att få väldigt allvarliga skador i kroppen  men jag får hålla tummarna å ta d lungt. Men jag e optimisitsk!

Igår kväll så va mina föräldrar hemma hos ett par vänner till familjen så d släpade me mig för att jag inte skulle va ensam hemma å bli dålig eller nåt.. Å deras snart 2 åriga kille körde slut på mig.... shit va han pratar, dansar å springer runt... men d va kul å komma ut få träffa lite människor... Håller tummarna för att jag kan gå ut på månda!!!

Kommentarer
Postat av: Kattungejäveln

Ja, vi får hålla tummarna.

Kram

2009-07-12 @ 20:07:56
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0