helgen

I helgen så va nästan hela gänget samlat hos mig... vi grillade, drack en massa å åt en massa godsaker... D va otroligt roligt å se alla och snacka en massa...

Tyvärr så va Hanna å Eve tvugna att gå tidigare men Nix, Nilla å Ems va kvar så vi kollade på två filmer å drack mojitos å vodka drinkar... Innan hade vi druckit 4 omgångar sangria..

Vi hade otroligt roligt, d va bara synd att jag har sovit så dåligt å mått blä den senaste tiden så jag va kanske inte det bästa sällskapet... men jag försökte ;)

Idag så ska vi se Ice Age 3 i 3D så jag ser väldigt framemot d och innan ska ja å Nilla till stan för att gå till stadsbbblan å gina tricot..



Kommentarer
Postat av: Nilla

Aaaaaaaah förlåt för att blev på så crappigt humör! -___-



2009-07-06 @ 22:58:00
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

nej herregud d e lungt....

2009-07-07 @ 09:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0