Jag har rätt!

I tidningen Life & Style weekly som kom ut i dag i USA så är Michael Jackson på omsalget med rubriken "WHO KILLED MICHAEL?  Det sägs att han hade en massa misstänkta nålmärken på kroppen och att han har mördats för att komma åt hans pengar!

Jag har en jävligt stark känsla av att detta stämmer för när jag fick höra dödsbudet så visste jag att det är inte sant och om det är rikitgt att Michael Jackson är död så är det för att han har blivit mördad av en närstående person. Jag personligen tror inte på att han tog 50 tabletter om dagen, det är omöjligt. Varför försäkrade AEG sig mot att om Michael Jackson dör på grund av en överdos så har AEG rätt att på ut alla pengar av nåt försäkringsbolag som jag inte kommer ihåg namnet på??????

Nu undar ni varför jag skriver hela tiden om Michael Jacksons död, men anledningen till det är att han ÄR en fantastisk artist och jag tycker att han verkligen ÄR THE KING OF POP och ingen artist kan någonsin ta hans plats. Den första amerikanska artisten som jag kommer ihåg från när jag va liten är just Michael Jackson, jag  har växt upp med hans musik.

Jag hoppas att de som är skyldiga till Michaels död verkligen åker dit och att de åker dit BIG TIME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0