lite nätshopping ida

Idag så har jag köpt en bok på nätet som e i princip omöjlig å få tag på, men om man heter Nazli så e d omöjliga möjligt ibland ;)....

Jag har läst på en del forum att man ska läsa boken om Michael Jackson som heter Moonwalk som är skriven runt
1988, den finns inte att köpa i någon svensk bokaffär utan man får söka runt på antikvariat och bibliotek... möjligtvis att den finns att köpa i England eller USA... Jag fick leta i 4 timmar för att lyckas få tag på en kopia av boken... Jag hittade inte nån i Norge, Danmark, Finland, eller Sverige för den delen utan jag har beställt min ifrån ett antikvariat i schewiz... can you belive it??? Helt jäkla sanslöst... jag kan tänka mig att de kopior som fanns i Norden gick åt skitsnabbt i och med att han dog förra veckan... Jag fick ge 450 kr för boken inklusive porto vilket inte e så farligt, men böckerna som säljs i antikvariaten i kallhäll å stan brukar inte kosta så mkt.. men d e som sagt hans död som påverkar alla... men vem kan inte påverkas av en ikons död???

jag tycker verkligen synd om de sena 90 talister och de som är födda på 2000- talet  för de har gått miste om nånting rikitigt stort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0