Michael Jacksons minnescermoni

Jag har kollat på Michael Jacksons minnescermoni och dangerous konserten och shit va jag grät..  Minnescermonin var otroligt fin och alla hyllade honom, men när hans dotter talade i slutet så brast d totalt. Under hela minnescermonin så fällde man en och en annan tår men när Paris pratade så forsade tårarna...




Jag hoppas verkligen att pressen och människorna som sprider lögner om honom bara slutar och lämnar Michael ifred.
Alla som höll tal under cermoni sa så otroligt fina saker, det jag inte fattar e varför sa inte ni allt detta till Michael när han levde???? Om ni hade gjort det så hade han garanterat funnits hos oss idag.  Jag tycker att detta bevisar hur extremt hemska och falska människor kan vara...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0