middag och läkarbesök

Igår så va nästan hela tjejgänget och Tomas å käka middag på en tjeckisk resturang som heter Soldaten svejk. Maten va faktiskt jättegod, jag vill definitivt tillbaks. Men på väg hem igår så fick jag världens kramp i hela höger sida, helt sjukt men d blev värre under natten så jag fick åka till vårdcentralen imorse. De sa att jag tydligen har fått en muskelinflammation... Helt sjukt med tanke på att jag har mått ganska bra, att d kom så plötsligt e så ovanligt... jag brukar alltid känna av om jag e på väg att få en muskelinflammation..

Jag har fått tabletter som jag ska äta i 10 dar så förhoppningsvis så blir jag bättre snart...

Kommentarer
Postat av: Nilla

Men herregud!



Hoppas du blir bättre jättefort! Krya på dig!^^

2009-07-30 @ 19:41:38
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: mallan

Ja, verkligen! Hoppas du blir bättre snart!

2009-08-01 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0