nazli + italienare = ????

Jag va i stan me min kusin idag, hon shoppade massor medans jag hade abstinens.. Usch d va såå många tillfällen där jag ville shoppa men jag måste verkligen ta d lite lungt, men bara lite.. Jag kommer förmodligen å shoppa nästa vecka men d e ett helt annat problem.

Efter shopping runda så gick vi till en italiensk resturang å käkade, tyvärr så va d inte min favvo resturang il forno da pino men vi hade sååå ont i fötterna så d fick bli den italienska resturangen i gallerian... De som äger resturangen e en italiensk familj från Napoli å jag har varit där x antal ggr... men grejen va att d nån italienare som jobba där som jag typ va bekant me eller nåt orkar inte förklara.. men d va ialla fall way längesen så d va lite konstig å va där min me kusin...

Ialla fall allt slutade bra men d fick mig å tänka tbx på rom å vendig resan... snacka om att jag saknar italien.

jag e sjukt nervös inför imorron men jag håller tummarna för att allt går bra, jag har redan valt ut två outfits. en om d e soligt å en för om d e regn.

Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0