planering, planering

I morse så va jag på en jobbintervju på tekninska högskolan, d va väldigt nervöst men jag håller tummarna för att det gick bra. Efter intervju så va d raka vägen hem och börja ringa runt till dalarna högskola....

Jag har fortfarande inte fått betyg för en kurs som jag har läst i sommar så jag går å undrar om jag är godkänd eller underkänd... känns lite nervöst med att inte få svar av någon.... Jag får ringa imorron också, d känns  så jävla jobbigt att ingen kan hjälpa en... jag har mailat å ringt i evigheter nu.

Igår så va jag inne på studera.nu och kollade på antagningsbeskedet och det blev precis som jag ville... Jag ska plugga  i Uppsala!!! Så jag har tackat ja så nu får jag vänta på alla papper man brukar få hem i augusti...

Imorron så ska två av mina kusiner komma hit å hälsa på så d ska bli trevligt.. vi planerar å kolla på film å sen ska vi spela fotboll me min andra kusin som blir 2 den 8 aug... Han älskar bollar.... får hålla tummarna för att jag har tillräckligt me energi.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hoppas det gick bra på intervjun!^^



Krya på dig!

2009-07-15 @ 21:40:11
Postat av: Mallan

Hoppas att intervjun gick bra!

Kram!

2009-07-16 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0