shopping

Igår så åkte jag till väsby centrum å shoppade lite höst kläder, d blev mest bastoppar. Gina tricot hade faktiskt inte fått in några snygga höstkläder än förutom 2 par jeans som jag tycker e skitsnygga. Jag får köpa de i augusti när jag har mer pengar.

Igår så ringde de från företaget som jag hade varit hos på intervju förra vecka å de ville att jag skulle komma på en andra intervju på fredag, jag får hålla tummarna för att allting går bra...

Idag så har jag inget inplanerat men d e bra d eftersom att vi håller på att fixa  båda terasserna i lägenheten så d e mkt som måste röjas å ordnas...

Kommentarer
Postat av: Nix

Håller tummarna för att det går bra på fredag :)

2009-07-22 @ 09:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0