Shopping....

Jag kan äntligen surfa på nätet efter ett par timmars krångel... Våran internet la av bara sådär... jag blir så himla irreterad när sånt händer.. speciellt när jag e sjuk å hemskt uttråkad...

Jag vet att d står shopping på rubriken men ni kan va lugna jag har inte shoppat utan nån annan har fått göra d åt mig... nä skämtar bara... min mamma va i upplands väsby centrum ida å såg en topp som hon visste att jag skulle älska så hon köpte den å ett par hudfärgade steps till mig.... Snacka om att hon e bäst... hon vet precis vad som får mig att må bra när jag e sjuk.....


Jag har planerat inför lördag idag... ringt runt som en galning å fixat saker å skickat meddelande som ska skickas vidare å så.... mitt uppe i allt så får jag en världens ide om att jag har lust å måla och skriva böcker.... jag har redan avslöjat min ide för nilla eftersom att jag kände mig alldels hyper om detta få se om jag gör verklighet av denna ide.... får se.. jag har iallfall gjort världens tankekart me en massa ideer...

Sen så måste jag till panduro å hälsa på malin å fix lite färg å penslar å allt sånt som behövs för att måla... jag har varit sugen på d ett tag nu.. vem vet... men jag kan redan säga nu att ja suger på att måla.. jag kan inte ens gör en streckgubbe.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Va ska du måla för nåt? :D

2009-07-03 @ 22:09:39
Postat av: Nazli

nån färgglad tavla..

2009-07-03 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0