stadsbibblan å forum nacka

Ida så åkte ja till stadsbibblan å hämtade ut en kursbok som jag behöver till sommarkursen, sen åkte jag en sväng till Forum Nacka. Shoppingen på Forum Nacka e väldigt bra om man ska jämför me kista som suger...

Jag köpte inget idag, men jag såg en ursnygg Ralph Lauren skjorta som jag vill ha......

I Gina så träffade jag en gammal kompis som jag jobbade me i Zara, så d blev en hel del snackandes me henne... d fick mig å verkligen sakna tiden då jag jobbade där, men absolut inte cheferna... Jag glömmer aldrig bort när chefen på Zara ringde mig å berättade att jag hade fått jobbet, gosh ja va sååå himla lycklig....

Imorron så ska jag åka in till stan med min kusin imorron å va en "personal shopper", så d ska bli trevligt.. jag slipper tänka på min intervju i ett par timmar..

Kommentarer
Postat av: Lilly

Det kommer ju gå jättebra imorrn, du kommer ta dem med storm.. igen!^^

2009-07-23 @ 17:26:21
Postat av: Nilla

...eh.. sist jag kollade hette jag Nilla. O__O

jaja, är kollrig idag..

2009-07-23 @ 17:27:39
Postat av: Mallan

Stort lycka till imorn!!!

2009-07-23 @ 19:12:01
Postat av: Kattungejäveln

Ha! Lilly?

2009-07-25 @ 23:20:07
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0