stan, bio å takida

Igår så åkte jag, Ems, Nilla å Nix till stan, vi skulle ha gått till en butik på odenplan men d gick inte så bra eftersom att det va hur många personer som helst där så vi orkade inte. Vi ska ta d en annan dag så vi åkte till slussen å fikade på chokladfabriken.

Senare på kvällen så va jag, Ems, Nilla å två kompisar till Nilla på bio å såg Harry Potter och halvblodsprinsen. Filmen i sig va bra men om man ska jämföra den med boken så är filmen för tillfället den svagaste i serien eftersom att de fattas en massa viktiga detaljer. Vi hade sjukt roligt igår, jag vet inte vart jag ska börja.....


Idag så har jag inget inplanerat utan jag ska nog ta d lungt å plugga lite grann, min uppsats ska in snart... Så jag har Takidas senaste låt as you die i mp3n på allra högsta... Frågar ni mig så e Takidas alla skivor beroende framkallade, Tack Sundsvall!!! Om  jag inte hade åkt till Sundsvall förr förra hösten så hade jag nog inte tyckt att d  hade varit så bra... Lång historia.... orkar inte förklara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0