vilken mini laptop ska jag ha???

Innan jag va å storhandlade inför imorron så va jag på media mark och elgiganten och kollade på laptops...eller rättare sagt en mini laptop, eftersom att jag redan har en väldigt bra laptop... Anledningen till att jag vill ha en mini laptop e att jag väldgt ofta har med mig min laptop till universitet när jag pluggar.. Och nu är det är min sista termin och har en väldigt stor examens uppstats att lämna in så måste jag ha en laptop med mig till skolan varje dag.. och laptopen som jag har väger cirka 2 kg och har världens sämsta batteritid... batteritiden på min laptop är på 1,5 timme.. Sen så är jag inte världens starkaste tjej så d e asjobbigt  å bära på både böcker och laptop. 

Så nu har jag äntligen hittat en laptop som e snygg och ganska bra... batteritiden på den här ligger på 8 timmar och har en hårddisk på 160gb vilket e bra.. Märket på datorn är samsung, så jag får hålla tummarna för att jag får en i födelsedagspresent...





Den här laptopen finns i rosa å blå... jag tror att ja vill ha den i blå... påminner mig om alanya ;)


Kommentarer
Postat av: Nilla

Den där verkar vara bra faktiskt^^ Och söt! =P

2009-07-03 @ 21:37:17
Postat av: Nazli

ja vet... vill ha men har inte råd... får hålla tummarna för att ja får en i födelsedagspresent

2009-07-03 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0