Faddergalan

Jag har haft en ganska hyfsad dag.. men riktigt lång. Jag har pluggat och jobbat, jobbandet gick väl sisådär men jag överlever...

Jag va så himla övertygad om att jag skulle missa Takidas framträdande på Faddergalan ikväll men shit vilken tur jag hade... Såg framträdandet och intervjun...

Älska Robbans kommentar till Agneta Sjödin...

Till Agneta Sjödin säger han:
- Får jag bara säga en sak: Du är så otroligt vacker. Jag fattar inte hur du bär dig åt.
- Jag vet vad tv kan göra, men det här är ju på riktigt. 
Agneta Sjödin tappar under en liten stund fattningen.
Medan rodnaden på kinderna stiger säger hon:
- Det där kom väldigt så där...
Senare tillägger hon:
- Tack Takida och tack för komplimangen


Så jäkla roligt.. that made my day... bland annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0