Back to hell

Jaha så va man tbx i Malmö... Ja har inte sovit en blund på exakt två dygn nu, det är inte lätt å hålla ögonen öppna just men jag håller tummarna för att det inte ska bli som hösten 2006 då jag var uppe 17 dagar i sträck men då sov jag kanske 20 max om dagen........ Jag har lagt ut en annons om att jag vill hyra ut min lägenhet ja hoppas verkligen att nån e intresserad, jag är i desperat behov av att bli av med lägenheten över sommaren annars e d kris... Jag har fortfarande inte hittat något jobb än å pengarna som jag hari min reskassa vill ja inte lägga ut på lägenheten utan på min semester utomlands å sthlm och om ja har tur maybebaby sundsvall (ja håller tummarna)

På tåget på väg till malmö träffade jag en gammal kompis Esso som oxå skulle till malmö ja menar hur stor e chansen att man träffar en trevlig kompis som man har sällskap me ända till malmö???? By the way han fyller år i da så GRATTIS ESSO!!!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

vad gjorde ni då?? ni mejlar ju inge! :P

2008-04-01 @ 15:42:39
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nilla

naaaaazli, hur gåååår det? saknar dig!

2008-04-07 @ 01:32:34
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0