Inte igen för i helvete!!!!!

Ja nu hände d som inte fick hända igen! Efter att den jävla MOTHERFUCKING killen som skulle ha skrivit på lägenhetskontraktet i söndags så la ja ut en annons på blocket ( eller rättare sagt Hadil skrev den åt mig å ja betala för den, tack Hadil snacka om att ja har fått napp ;) men ja efter att vi la ut annonsen dröjde det inte en timme förräns jag hade minst fem personer som var intresserad av lägenheten, vissa var seriösa andran inte. D va en kille (igen 3:d gången gillt???) som ringde från kalmar som var verkligen intresserad av lägenheten, han ville ha den så fort som möjligt, så jag säger åt honom att jag skickar över  kontraktet så att han får läsa igenom den och samtidigt betalar in depositions avgiften. Han ringer mig 5ggr på månda å meddelar att han ska ha lägenhetn och att ja ska få pengarna på tisdag, men samma kväll så ringer han 22.30 å säger att allt är ordnat via internet banken. Han skulle kommer till Malmö för att skriva under papprena, men gissa vad han gör. Han mailar mig 00.30 samma kväll alltså i natt å säger att han har fått nåt bättre.....


JA MENAR VARFÖR MÅSTE DET HÄR HÄNDA MIG??????? JA HAR RÅKAT UT FÖR EN HEL DEL HEMSKA OCH JOBBIGA SAKER I MITT LIV RÄCKER INTE DET??????? SKA INTE ALLT BLI BÄTTRE MED TIDEN? FÖR JUST NU E ALLT SÄMRE!!!!

Men hursom helst har jag pratat med 3 tjejer och 2 killar som kommer att komma från imorron till och med sönda för att kolla på lägenheten så jag håller tummarna och hoppas men ärligt talat så är jag jävligt tveksam till att jag kommer att hyra ut lägenheten i sommar .. Om ja inte hyr ut lägenheten så kommer jag att förlora 9000 kr som jag måste låna ifrån mina stackars föräldrar.. (de ställer upp å allt sånt min pappa har till och med sagt att han inte vill ha tbx pengarna men ändå..... ja vill inte be dom om så mkt pengar... de kan spendera d 9000kr på familjen eller nåt annat mkt bättre än en skit lägenhet ute på malmös svar på malmskillnadsgatan), Jag har dessutom en tenta som måste vara inlämnat imorron å ja e så trött å omotiverad så d e helt sanslöst!!!! Jag va uppe å tvättade kläderna vid halv fem inatt så att jag kunde gå till skolan vid sju tiden men jag hade bokat en tvätttid klockan sju ifall om jag hade turen och somnade inatt men icke sa nicke. Men rätt va d e så va d 2 jävla idioter som kommer å tar tvättmaskinerna visserligen va ja nästan klar, ja hde kläderna i tumlaren men ändå, de visste ju inte vem som hade bokat tvättstuga så jag gav dom e rejäl utskällning men vet ni vad de gör

de stirrar på mig för att sen ta kläderna å hänga in de i torkskåpet!!! Allvarligt hur dum kan man va??? jag pratade ju  på engelska med de och påpekade att man inte tar någon annans tvätttid å att det gäller tårkskåpen å tumlaren.... Jävla motherfucking idioter så jävla värdelösa..... Hur många gånger ska hyresvärden sätt upp lappar, hur många gånger ska vi som bor där som sköter oss säga ifrån å sättta upp lappar ja menar åk hem till er jävla hemland å beter er så  man beter sig inte så här!!!!! Jag vet att det låter taskigt å jävligt fult å säga så här eftersom jag själv inte är svensk men ändå... i 3 terminer har den här konflikten funnits i korridoren å ärligt talat så e alla de drabbade äckligt trötta på det här........

Det hade varit stor skillnad om de hade frågat den personen som har tvätttid om det möjligtvis går att dela på tvätttiden eller ja nåt liknande man tar inte någon annans tvätttid. å d sinnesjuka va att klockan 10 så va d en tvätttid ledig likaså klockan 13 e d så svårt å boka en tvätttid??????

Snacka om att jag längtar hem till civilisationen där männsikor inte beter sig som svin eller lögnare eller rent ut sagt fullkomliga JACKASSES (å ja e fullt medveten om att d finns lögnare, svin å jackasses i stockholm också men ja har lyxen å ha mina vänner å familj där) så man kan hitta på en massa saker å stockholm e en stor stad...
å i kallhäll där ja bor så händer inte såna saker i tvättstuga så d e lungt... d e bara å tvätta kläder på sin normala tvätttid.... 

Nu till d bra nyheterna d e bara en månad å en vecka kvar tills vil åker till Turkiet!!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Kattungejuvelen

Stackars dig, fan vad dryg hela världen är mig dig, nazli. Jag ler dock lite åt tvättstugeincidenten, men förstår att det är jobbigt. Snart turkiet, kul för dig o Malinski.

2008-04-30 @ 00:22:40
URL: http://kattungejavel.blogg.se
Postat av: Nilla

Usch, förlåt men jag vet inte... hemma så var den en gubbe/man som stod och tvättade när jag kom ner på vår tvätttid, som precis börjat. och när jag ngt irriterat påpekade att det var VÅR tvätttid tittade han bara på mig och sa "Men vilken tur att jag hann starta en maskin då! Du kan ju använda de andra maskinerna".... blev så arg att jag började gråta när jag kom upp till mamma... >___

2008-04-30 @ 02:52:54
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

ja men då e d bara å stoppa tvättmaskinen å ta ut deras kläder. d finns en nödstoppknapp....

2008-04-30 @ 10:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0