Jag ger upp!!!!!

SERIÖST!!!!!!!!! Jag har fått NOG! I natt sov inte ens en enda timme ja menar trots att ja inte har sovit ordentligt på evigheter så somnar jag i åtminstånde 1 timme å me den lilla sömnen har jag klarat mig i snart 3 veckor i sträck. Men i natt var jag vaken konstant jag kunde inte ens sova i 1 timme..... Jag har provat å dricka sömnte flera olika sorter dessutom men ingen har fungerat...... jag har till och tagit fem påsar av sömnteerna på en gång för att det ska få nån effekt men (ne absolut inte)....... jag har använt speciella oljor som man har tar på kudden som tydligen ska få en å tuppa av men d har inte funkat på mig..... åå ja vet sen tidigare att sömntabletter som läkaren skriver ut inte heller funkar eller jo bara de två första dagarna men sen e d kört...... Ärligt talat så har jag fått nog ja menar SERIÖST kom igen hur länge kommer ja att orka hålla på såhär...... Om ja själv ska tippa så tror ja att ja kommer att bryta ihop inom en vecka.. å ja har inte tid me sånt... ja har två tentor som ska in innan ja åker till stockholm den 7 maj.... Men ja har inte testa en sak än som kanske kan få mig å sova å d e å gå till IKEA å köpa en teflon stekpanna för att sen slå den i huvudet på mig sj... (hmmmmm i might work hehehe) ne men ja måste komma på lösning på det här problemet snart.... Å ärligt talat vet ja inte om jag vågar gå till läkaren, eftersom att ja har ringt vårdcentralen å kollat på vårdguidens hemsida å  båda har gett mig ett å samma svar 72 timmars observation på psyket....

1 Jag har inte tid me sånt
2 Jag vill inte
3 Jag orkar inte me hjärnskrynklare som ska gräva i ens förflutna å barndom.... d kommer att ta evigheter för d å hitta problemet.....

Hursom helst måste ja förtsätta me pluggandet

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mallan

Kan du inte ta kontakt me nån psykolog som kan hjälpa dig me KBT eller nåt då? Även om det inte är nåt som hjälper dig för tillfället, kanske d blir bättre på lång sikt i alla fall? D kan ju inte skada att prova..? Hur som helst kan d va väldigt skönt att få prata av sig om saker och ting me nån och bara d kanske hjälper lite!

Och en sak till: Ta dig verkligen tid för dig själv i lugn och ro emellanåt! Läs lite kinsella-böcker, se mysiga filmer, gå promenader eller va som helst, som får tankarna bort från skolan ett tag!

*Stor kram*

2008-04-23 @ 19:51:30
Postat av: Kattungejuvelen

Ut i naturen och vandra. Du vet när barnen har friluftsdag, då säger fröknarna "nu kommer de slockna ikväll".
Det verkar väldigt jobbigt för dig, gumman. Det är väl
all stress? Hoppas du finner en lösning! I annat fall får du ta hand om dig i sommar.

2008-04-24 @ 01:57:08
URL: http://kattungejavel.blogg.se
Postat av: Nilla

nazli! Vi är oroliga.. kanske du kan ta ledigt ett tag? Åka till sthlm och vila upp dig? Skola är viktigt men hälsa viktigare... tänker på dig jättemycket, ta hand om dig!

2008-04-24 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0