Jag har aldrig, jag menar ALDRIG varit så arg i hela mitt liv

Det var verkligen längesen som jag var arg senast. Jag är den sortens person som aldrig blir arg men när jag väl blir d ojojoj d å måste man verkligen passa sig..... Nu vill ni säkert veta vad det är som har fått mig att bli så himla arg.

Jo för typ 2 veckor sen så ringde det en kille som hade läst min annons (å då menar inte en kontaktannons) hehe utan min lgh annons å han snackade om att han va intresserad men att han va utomlands just nu på praktik men skulle komma hem runt d datumet som jag skulle hyra ut lägenheten... han ville att ja skulle skicka kontraktet till honom så att han kunde läsa den å så.. nån da senare ringer han igen å säger att han vill ha den å att han skulle ge mitt nummer till någon av familj som skulle kontakta mig för att betala depositions avgiften samt skriva under kontrakten... men  han ringer igen 4 dar senare å säger att han kommer ner i malmö under helgen och skriver under konraktet personligen å betalar depositions avgiften.... Ja han kom hem i torsdags kväll vi skulle ha träffats men d va så sent å ja va så trött av pluggandet så vi bestämde att vi skulle ses igår alltså söndag kl. 16.00 på värnhemstorget där ja bor för att han vill även kolla på lägenheten. Han ringde på lördags kvällen för att bekräfta att  vi skulle ses å om ja hade skrivit ut kontraktet å så eller om han skulle göra d, samt han ställde några frågor oxå.....
På söndagen så va ja i skolan precis som alla andra dagar den här vecka för att göra klart grupptentan så jag går ifrån vid halv fyra för att träffa den här jävla JACKASSEN å ja hade varit på så  taskigt humör igår eftersom att d va söndag å d va fint väder ute..... Kl 16.00 så ringer han mig å säger att han inte vill ha lägenheten å att han tjejkompis hade fixat en till honom igår kväll där han slapp betala depsotions avg och en massa strul me kontrakt.......

DIN JÄVLA MOTHERFUCKER´!!!!!!!! VILKEN NORMAL MÄNNSIKA HYR UT EN LÄGENHET TILL EN FRÄMLING UTAN ATT SKRIVA PÅ ETT KONTRAKT Å BETALA EN DEPOSITIONS AVGIFT???????????????

Som tur va så va jag ute på värnhemstorget när jag fick det här samtalet så jag kunde inte direkt få ett utbrott där men hade jag varit hemma så hade jag slagit sönder lägenheten totalt så arg var jag på kvällen när vi skulle hem va ja ganska nervös över att gå hem eftersom att jag fortfarande va extremt arg...... men en kompis hjälpte mig å lägga ut en annons på blocket å betala 90 jävla kr för den, men som tur e så nappade 3 pers på en timme å ida när ja kollade mitt mail hade 5 till svarat.... men ändå varför gå igen allt denna besvär?????? Varför måste människor  va så jävla oärliga å oseriösa...... Visste du redan kvällen innan att du har en annan lägenhet så why bother å ringa å bestämma mötesplats å så utan han kunde ha ringt å sagt som d va istället.!!!!!! JÄVLA FEGIS!!!!!

D enda positiva e att ja kommer hem nästa onsda... men ja vågar inte hoppas på att ja lyckas hyra ut lägenheten eftersom att d e så många som har sagt je men sen ångrat sig.......

Å ja sover fortfarande inte å har ont i mitt jävla magsår... så ni kan tänka er hur arg jag var igår.... ja va ju redan småsur å deppad över att ja har så ont å e så  himla trött å utbränd av all smärta å sömnlöshet......

Kommentarer
Postat av: Niki

Kom heeeeeeeeeeem Nazli! Vi ska ut och lära oss att sminka oss, remember? Shoppa kan vi också göra, bara kom hem!

2008-04-28 @ 08:54:09
Postat av: Nazli

ja vill oxå hem d e typ en vecka kvar sen får vi ha jätteroligt me sminkkurser å salsakvällar å shoppingrundor å montisglass ;)

2008-04-28 @ 08:56:10
Postat av: Nilla

det låter jättekul med allt det ni ska göra, glöm bort alla idioter i världen och ha sketakul! ^^

2008-04-28 @ 08:58:16
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

jo ja vet men d bara så himla irriterande....

2008-04-28 @ 09:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0