snacka om att jag hade tur

För en sekund trodde jag att d va kört.... jag kom hem från skolan igår och skulle skirva ett par anteckningar i min kalender va händer?? jo ja kan inte hitta min jävla kalender nånstans...  snacka om att jag va panikslagen.. först trodde jag att ja hade glömt den på föreläsningen och om ja hade gjort d hade mitt liv varit helt förstört om min kalender hade hamnat i fel händer......... Så ja satt uppe hela natten å tänkte å funderade vad som hade hänt med min kalender där ja skriver om allt som händer i mitt liv.........


Men som tur va gick ja till bibloteket imorse å frågade om nån hade lämnat in min kära kalender å de frågar de om hur den ser ut å ja beskriver den.... sen får ja tillbaks min kalender där ja har klottrat ner mina tankar....... Så nu e d bara å andas ut å va glad att den inte hamnade i fel händer och att ingen snodde mina resecheckar från sj å sas....
å ja kan säga att ja aldrig kommer att ta me min kalender till skolan utan ja får ha me en liten kalender  där ja inte skirver mer än viktiga schemalagda händelser......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0