Update on my life

Sorry för att jag inte har skrivit på evigheter. Jag har haft fullt upp med att försöka plugga, ta hand om mig själv och försöka hyra ut min lägenhet. men jag kan säga att jag har misslyckats totalt med alla tre.....
Jag sover och äter knappt, pluggandet går sisådär och det här med att hyra ut lägenhet går åt helvete.....

En person ringde mig för ett par dagar sen och sa att han ville ha lägenheten och ville skirva kontrakt på en gång, han tar mitt kontonummer för att sätt in depositionen, å allt d.... det går två dagar å han hör inte av sig så ja ringer tbx å frågar hur han ska ha d å han säger att han ska ha lägenheten å att han skulle till banken... på kvällen samma dag dvs i förrigår mailar han å säger att han fått en lgh i sthlm å att han inte ville ha min lgh.... Ja menar HALLÅ du kunde ha sagt d på telefon din jävla idiot.... ja hade fem pers som ringde å  va intresserade av lgh men ja sa att ja redan hade hyrt ut den...... JÄVLA ........

Kommentarer
Postat av: Mallan

Va jobbigt! Hör av dig till de som va intresserade, e säkert många va dem som fortfarande vill ha lägenheten! Kram och ta hand om dig!

2008-04-19 @ 22:37:01
Postat av: Kattungejuvelen

Fan vad taskigt av honom. Folk tar ingen hänsyn, de tror att de är det enda i världen.
Nästa gång, var inte lika snäll. Säg vänligt men bestämt att fram tills pengarna ligger på ditt konto är det öppet för andra att också visa intresse, för att du blivit lurad förut.
Kanske du kan ringa upp nån och fråga om de fortfarande är intresserad?

2008-04-20 @ 18:54:58
URL: http://kattungejavel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0